Menu

joi, 25 august 2011

Alta si totusi aceeasi




   Nu, in titlu nu e vorba de mine, ci de o colega de clasa.Ce-i drept...ea chiar s-a schimbat, o schimbare radicala as putea spune.Si daca n-ai fi cunoscut-o tot ti-ai fi putut da seama ca s-a schimbat.Si-a schimbat locuinta, stilul, prietenii si implicit anturajul...si toate astea in doar 3 luni de zile.
   Am fost la fel de socata precum restul fetelor sa vad cat de mult se poate distanta de tine o persoana pe care ai crezut-o apropiata.O lunga perioada nu am vorbit cu ea pe messenger...nu ca ar fi intrat prea des, dar mai tarziu, prin iulie cred, am luat legatura cu ea si mi-am dat seama ca nu se schimbase atat de mult pe cat credeam noi.Am incercat sa o accept, cu noile lucruri care ii faceau placere acum, chiar daca nu eram de acord cu majoritatea dintre ele si am realizat ca inca imi era o prietena buna.Pacat ca sunt singura care a realizat acest lucru.
   La urma urmei nu despre asta este vorba in viata?Sa incerci sa te schimbi, sa treci prin tot felul de etape pana sa ajungi sa te cunosti pe tine, pana cand te regasesti?Asta am incercat sa le spun si eu lor...dar se pare ca majoritatea sunt inca "stare de soc", asadar incapabile sa puna prietenia ei mai presus de niste conceptii prostesti.
   Sper doar ca pana incepe scoala sa treaca peste prejudecati si sa incerce sa o accepte asa cum e, mai ales ca e ultimul an pe care il vom petrece impreuna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu