Menu

duminică, 28 august 2011

Shopping - MiniPRIX


   Hey girls!Primul articol legat de moda ^^.Maine merg pentru prima data intr-un magazin MiniPRIX...chiar sunt curioasa sa vad care-i treaba cu magazinul asta.Am auzit multa lume vorbind despre el, inclusiv cateva fete "fashioniste" de pe la scoala, iar in principiu am inteles ca au produse de calitate la preturi reduse.Acum sa vedem daca au ce vreau eu =)).Pot spune ca sunt inca in cautarea propriului meu stil.De la an la an mi l-am schimbat, in functie de "pasiunile trecatoare" pe care le aveam eu si colegii mei, dar lucrul asta a luat sfarsit anul trecut.Sorry guys, dar refuz sa imbratisez stilul "skater-girl" si nici prea girly nu vreau sa fiu[da, R. cu tine vorbesc].Acum mai ramane de gasit ceva...original.Mda, pai m-am gandit ca de data asta sa incerc ceva diferit, asa ca nu ma voi axa pe un anume tip de imbracaminte.Si prin asta vreau sa spun ca noua garderoba poate cuprinde de la cardigane in nuante pale, pana la geci de piele [din astea vreau neaparat>.<].
   Revin cu detalii despre parerea pe care mi-a lasat-o magazinul, dar va scriu si despre ce mi-am cumparat.
EDIT:So,am revenit cu detalii.Ce impresie mi-a lasat magazinul...bunicica sa zicem.Dupa ce am cotrobait prin haine si am cautat ceva interesant nu am gasit decat o geaca de piele gri[ceea ce ma multumeste] si 2 cardigane.Si cu ce m-am ales?Cu o durere de spate groaznica dupa ce am urcat si coborat scarile de la etajul 2 pana la parter, de nu stiu cate ori.Referitor la calitatea hainelor, pot doar sa zic ca e categoric mai buna decat ma asteptam.Acum nu stiu daca am nimerit intr-un moment prost, dat fiind faptul ca era aproape 1 septembrie si acolo era plin de hainute minuscule de vara, ori asa e deobicei.In principiu e un magazin bunicel pe care merita sa-l vizitati cand n-aveti ce face pe acasa[chiar daca e foarte departe de mine, tocmai in Pacii].Si daca nu va gasiti nimic, no worries , sunt o gramada de magazine gen "toate produsele numai 12 lei" unde puteti gasi lucruri interesante.
   In incheiere, nota mea pentru magazin este 8/10.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu