Menu

vineri, 26 august 2011

Clip nou: Rihanna - Cheers(Drink to That)


   Ei...am facut ceva ce credeam ca nu voi face niciodata =)).E drept ca mi-au placut destul de mult cateva melodii ale Rihannei, dar nu credeam ca voi ajunge vreodata o fana infocata.Se pare ca m-am inselat, iar (ex)Red RiRi este acum una din cantaretele mele preferate.Ce-mi place la ea?...Pai melodiile foarte catchy, stilul ei, faptul ca e rebela si vocea ei, desi sunt constienta cu nu are chiar cele mai bune prestatii live.
  Bine, bine v-ati prin ca-mi place, asa ca sa revenim la subiect si anume noul ei clip, acela pentru Cheers(Drink to That) extras de pe albumul Loud.Clipul cuprinde secvente din timpul liber al artistei, din culisele turneul "Loud", precum si din timpul concertelor.Pe langa Rihanna in clip mai apar si Avril Lavigne["iei-ul" ala cam sacaitor ii apartine],Jay-Z,Kanye si Cee Lo Green.
  Parerea mea despre clip ...pur si simplu TARE.Emana energie pozitiva!In caz ca nu l-ati vazut pana acum, puteti sa-l vizionati mai jos.Sa-mi spuneti daca va place. ^^




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu